piątek, 11 lipca 2014

Sesja plus stylizacja


 Dzisiejszy dzień zaczęłam od bardzo mocnej kawy by przebudzić się i w końcu posprzątać na błysk mieszkanie. W obecnej chwili jestem w trakcie układania ubrań i czuje że to jeszcze trochę potrwa. Jutro natomiast czekają mnie same przyjemności: wizyta u fryzjera, kosmetyczki, a wieczorkiem szaleństwo na weselu :).
 Wakacje upływają mi beztrosko. W niedziele miałam bardzo mokrą sesję zdjęciową w deszczu we współpracy z Viktovem :). Z efektów jestem bardzo zadowolona i to nie jest na pewno nasz ostatni projekt. W poniedziałek cały dzień spędziłam z moimi przyjaciółkami. Odwiedziłyśmy między innymi basen, saunę i łaźnie, ponieważ każdej z nas taki relaks był potrzebny.

  • Foto: Vitkov
 https://www.facebook.com/andrzej.vitkov.witkowski?fref=ts


 
  • Wczorajsza stylizacja  
  • Koszula- H&M
  • Spodenki- H&M
  • Kolczyki- CCC






2 komentarze:

  1. Widzę, że sesja naprawdę udana
    Świetna stylizacja :)
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń