piątek, 4 lipca 2014

Ich habe Sommer :)


Witam wszystkich.

 W końcu mogę spokojnie powiedzieć "ich habe Sommer". To bardzo miłe tym bardziej że rok akademicki nie należał dla mnie do najłatwiejszych i miałam strasznie dużo do zrobienia. We wtorek odbyła się  obrona mojej pracy licencjackiej. Szczęśliwie udało mi się uzyskać wysoką ocenę i zakończyć moją 3 letnią edukację na tej uczelni. Szczerzę mówiąc będę tęsknić, ponieważ była to dla mnie wspaniały czas. Jednak wszystko się kiedyś kończy i trzeba iść na przód. Obecnie muszę wybrać studia magisterskie. Zdecydowałam się na germanistykę z dziennikarstwem, ale nie jestem do końca przekonana co do miasta w którym chcę studiować. W weekend podejmę decyzję i złoże wszystkie potrzebne papiery. Pozostając w tematyce obrony mam dla was parę zdjęć. Poniżej znajdziecie też moją wczorajszą stylizację.





Bluzka-sh
Spódnica-sh
Buty-Allegro





1 komentarz: