sobota, 6 października 2012

Jesienny zestaw :)

Siemka:). Jak wam mija sobotni wieczór? Ja osobiści nie mam zbyt wiele czasu na odpoczynek, ponieważ jestem w trakcie przeprowadzki do nowego mieszkania i do tego dochodzi nauka i odrabianie lekcji:).Jednak między obowiązkami poświęcę trochę czasu na nowego posta. Na zewnątrz mamy juz jesień połączoną z letnimi temperaturami. Liście "krążą" po chodnikach, parkach i świat wygląda tak jakoś kolorowo:).Mój zestaw łączy ze sobą stonowane barwy. Chcąc podkreślić kolor jesienni wybrałam rudą sukienkę ,którą kupiłam w zeszłym roku w jakimś butiku w galerii handlowej. Łącząc ją z kolejnymi elementami garderoby powstała stylizacja trochę jesienna, trochę elegancka. W moim przypadku idealnie sprawdziła się na zajęcia na uczelni.
Marynarka-sh
Buty-allegro
Torba-sh
Sukienka-Butik w galerii handlowej
 


 

 
 
Dobranoc XOXO P:*

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza sukienka i marynarka.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje miło mi to słyszeć.Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń