poniedziałek, 14 października 2013

Jesienny zestaw

Cześć kochani .
 Jak spędziliście ten piękny dzisiejszy dzień? Ja miałam straszny problem by podnieść się z łóżka o poranku, dlatego też pozwoliłam sobie na dłuższe leniuchowanie. Później wybrałam się na sesję z Paulinką (https://www.facebook.com/PaulinaWolinskaPhotography) i spotkałam się z moją I . Jutro czeka mnie prawie cały dzień na uczelni, a wieczorem mam zamiar zabrać się za przegląd swojej szafy z ubraniami.
 Dzisiejsza moja stylizacja to połączenie pudrowego różu z czernią i odcieniami brązu. Stylizacja jest delikatnie w rokowym stylu poprzez ramoneskę i lity :).

Chcę tu tylko z Tobą godnie żyć,
bo na oczy widzę tylko Ciebie.
A cała reszta to dla mnie nic,
magnes zbliża nas do siebie.
 

 Buty-Allegro
Ramoneska-
Rajtki-Gatta
Sukienka-Atmosphere
 

3 komentarze:

  1. Piękna sukienka :) Śliczna kurtka , pasuje do wszystkiego :) Niezbędnik każdej jesienni :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za komentarz i miłe słowa w nim :) oczywiście odwiedzę Twojego bloga .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń