środa, 14 listopada 2012

praktyki -czyli jak być dobrym nauczycielem :).

Cześć :*.
 Większość z was jest pewnie w szkole albo w pracy, a ja mam dziś wolne i mogę z kubkiem gorącej kawy wylegiwać się na kanapie. Wczorajszy dzień był dla mnie pełen wrażeń  ponieważ prowadziłam swoją pierwszą lekcje jęz.niemieckiego. Stres oczywiście na początku mnie nie opuszczał ale gdy tylko wcieliłam się w rolę "nauczyciela" wszystko mineło.Lekcja przebiegła bardzo dobrze i mogę powiedzieć że odniosłam wielki sukces jak na pierwsze zajęcia z dzieciakami.
 W ten środowy poranek mam dla was dwa zestawy z tamtego tygodnia.Niestety nie miałam wcześniej czasu by się nimi z wami podzielić ale juz nadrabiam zaległości.Zarówno pierwsza jak i druga stylizacja jest w eleganckim stylu.Uwielbiam właśnie takie zestawienia i czuje się w nich najlepiej.Nie od dziś wiadomo że każda kobieta powinna mieć w swojej szafie białą koszule,elegancką marynarka, spódnicę i spodnie.Tego typu ubrania zawsze nam się przydadzą i jasne jest to że nie wyobrażamy sobie wyjścia np na spotkanie biznesowe w sportowych butach czy bluzie.


Spodnie-sklep w galerii handlowej
Koszula-sh
Sweterek-sh
Buty-
Kurtka-sh
 
 
 
 
 


      Bluzka-prezent
Spódnica-sh
Buty-
Marynarka-sklep w galerii handlowej
 






 Uciekam do nauki, bo czeka mnie jutro kolokwium.Już w następnym tygodniu zobaczycie pierwszą odsłone mojej nowej formuły na blogu czyli "jeden dzień z gwiazdą".Miłego dnia:*

1 komentarz: