piątek, 9 listopada 2012

dziś biel i czerń

Cześć kochani:*
  Jak spędzacie piątkowy wieczór? Ja siedzę wygodnie w fotelu z kubkiem kawy i odpoczywam po męczącym tygodniu.Liczne  obowiązki nie pozwalają mi na pisaniu postów każdego dnia ,ale dziś znalazłam dla was trochę czasu byście o mnie nie zapomnieli :) .
 Mam dla was zestawik w kolorach bieli i czerni.Sweterek który mam na sobie wyszperałam jakiś czas w sh i w końcu doczekał się swojej "premiery":).Połączyłam go z czarnymi szortami i długimi klasycznymi kozakami z których wystają czarne zakolanówki.


Buty-Deichmann
Torba-
Sweterek-Sh
Szorty-sh
Kurteczka-sh
Rękawiczki-Prezent
 
 





Na moim blogu pojawi się pewna nowinka  ,której nadałam tytuł "jeden dzień z gwiazdą " .Już w czwartek zobaczycie jak będzie wyglądać ta nowa formuła na moim blogu i mam nadzieje że będzie wam się podobał mój pomysł.Miłego odpoczynku :*

1 komentarz: