poniedziałek, 5 listopada 2012

Es tröpfelt...

Witam was kochani.
  Jak minął wam ten deszczowy,smutny dzień?Ja do 15 byłam na zajęciach,a teraz siedzę z moim małym kocurkiem,który z całych sił próbuje pisać tego posta ze mną :).Dzisiejszy wieczór spędzę pod ciepłym kocem z książkami,kserówkami i innymi pomocami naukowymi.Niestety na przyjemności będzie czas później.
 Dzisiaj mam dla was zestaw na chłodniejsze dni,których teraz nie brakuje.Motywem głównym stylizacji jest futrzana kamizelka którą połączyłam z ramoneską.
 
 
 


 

 
 
Buty-Allegro
Spodnie-sh
Sweterek-sh
Kamizelka-
Ramoneska-
Czapka-Cropp
 
 
 
Już niedługo podzielę się z wami zdjęciami z mojej sesji ,która odbyła się w sobotę.Widziałam już parę fotek i bardzo mi się podobają mam nadziej że wy też podzielicie moje zdanie.
Całuję i życzę miłego wieczorku.XOXO

2 komentarze: