poniedziałek, 1 lipca 2013

od niedzieli do poniedziałku :)


 Mamy początek tygodnia , niebo zachmurzone i jakoś tak smutno na zewnątrz się zrobiło.  Nie  lubię takiej pogody, ponieważ spada mi w nagłym tempie ciśnienie i mogłabym przespać cały dzień. Dziś czekają mnie ostateczne porządki , zawieszanie firanek i redukcja ubrań w garderobie J. Jak każda kobieta mam ich mnóstwo ale większość jest  już przeze mnie zapominana i po prostu zabiera miejsce w szafie. Dlatego też dziś bez większych sentymentów odłożę te ubrania do pudełek by poczekały na inny czas J.

  Niedziele spędziłam u moich rodziców. Moja mamusia  zrobiła przepyszne ciasto i mimo że nie jadam na co dzień słodyczy nie mogłam się mu oprzeć .



 
 
 

Na dokładkę mam dla was moją niedzielną stylizacje. Mam nadzieje że wam się spodoba J. Ja tym czasem uciekam do  swoich obowiązków . Miłego dnia.


Buty-Allegro
Spodenki-sh
Koszula-sh
Kołnierzyk- własnoręcznie zrobiony  
 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz