sobota, 29 czerwca 2013

koszula :)



Cześć kochani .

 Piszę dziś do was o dość późnej porze,  już  za pół godzinki wybije północ. Ja niedawno wróciłam do domku, bo odwiedziłam moją kochaną S. Nie widziałam jej już tak długo dlatego też nie mogłam się z nią nagadać. Mam nadzieje że wakacje będę spędzać często w jej towarzystwie i w końcu uda nam się nadrobić stracony czas.

 Odchodząc od spraw prywatnych chciałabym podzielić się z wami moją dzisiejszą stylizacją. Śledząc trendy modowe można zauważyć że do łask wrócił dżins. Ja osobiście bardzo się z tego cieszę, ponieważ co tu ukrywać dobra para dżinsów w szafie to podstawa. Do swojej dzisiejszej stylizacji przemyciłam jednak nie spodnie tylko jasną dżinsową koszule zdobioną nitami przy kołnierzyku. Koszula ma trochę męski styl i można ją łączyć na wiele sposobów. Ja wybrałam połączenie dżinsu z panterką i tak powstał zestaw który widzicie poniżej .


koszula-sh
Buty-Centro
Torba-
Spódnica-sh
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz