poniedziałek, 23 grudnia 2013

zimowa czapa i rękawiczki :)

Witam :)

 Z racji przygotowań do świąt, które pochłonęły mnie bez reszty nie będę się w tym poście dużo rozpisywać. Od rana jestem już w swoim ukochanym domu i krzątam się z mamuśką w kuchni. Wieczorem wszyscy razem ubierzemy choinkę i wypijemy grzane wino przy kominku, rozmawiając na miliony rożnych tematów. Taki czas lubię najbardziej, bo wtedy czuje że mam przy sobie dwie najlepsze osoby na świecie.
                     
                           Mój dzisiejszy outfit to ciepły, miły zestaw na chłodniejsze dni.


Czapka, rękawiczki, szalik -prezent
Buty-Allegro
Zakolanówki- Calzedonia
Spodenki-sh
Kamizelka-
 

Wieczorkiem na blogu pojawi się post "choinkowy" :) , a jutro rano podzielę się z wami  moją wigilijną stylizacją i oczywiście nie obędzie się bez życzeń .
Owocnych świątecznych przygotowań do zobaczenia wieczorkiem
Całuję P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz