niedziela, 22 grudnia 2013

W bieli :)

Cześć słoneczka :)

 Witam was w niedzielny poranek, dwa dni przed wigilią. Zapewne większość z was krząta się po kuchni i przygotowuje jakieś pyszności na święta. Ja niedawno się obudziłam i otulona ciepłą kołderką popijam mocną czarną kawę. Szczerzę to już nie mogę doczekać się świąt, pierwszej gwiazdki, kolacji wigilijnej i rodzinnych spotkań, ponieważ przez ten rok rzadko goszczę w moim rodzinnym domu, a o spotkaniach z całą rodzinką mogłam pomarzyć. Dlatego też już jutro od rana będę pomagała mamię w kuchni , wspólnie ubierzemy choinkę i będzie tak jak być powinno.
 Stylizacja, którą chciałam wam dziś pokazać idealnie wpasowałam się w klimat zimowy. Szkoda tylko że nie ma śniegu ;\. Jak pewnie większość z was wie mam bzika na punkcie zakolanówek. Mam ich całkiem dużą kolekcję i ostatnio do tego grona dołączyły białe, grube zakolanówki z pięknym wzorem, które dostałam od mojej mamy. Te cudeńka połączyłam z białą sukienką z wełny i brązowymi litami :). I tak o to powstał biały zestaw z dodatkami :) .


Buty-Allegro
Płaszcz- Galeria handlowa  ptak
Torebka- Reserved
Sukienka-Prezent
Pasek-Orsay
Szalik- Prezent
 

2 komentarze: