niedziela, 29 grudnia 2013

29 Grudzień

Hej.

 Jak mija wam czas po świętach? Ja szczerze mówiąc strasznie się rozleniwiłam i wczoraj ciężko było mi wstać i zebrać się na zakupy z M. Cztery godziny intensywnych poszukiwań  dodatków do sukienki  na sylwestra i innych różnych ciuszków uznaję za wykonany w 100 % :) . Na tegoroczną zabawę Sylwestrową wybieram się na typową imprezę studencką, gdzie będzie mnóstwo moich znajomych ze szkoły i nie tylko. Na tą właśnie okazję wybrałam prostą czarną, krótką  sukienkę, która na górze zdobiona jest czarną siateczką. Do niej założę czerwone szpilki i złoto czarne dodatki. Jutro będziecie mogli zobaczyć zdjęcie tej stylizacji na blogu. A dziś mam dla was ciepły zestaw w którym króluje cieplutki sweterek i białe zakolanówki :)



Buty-CCC

Spodenki-sh

Sweterek-sh

Zakolanówki- prezent

4 komentarze:

  1. Uwielbiam zakolanówki ;) świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje , ja też kocham zakolanówki ponad wszystko :)

      Usuń
  2. Świetny look, zakolanówki są bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń