środa, 12 lutego 2014

Inspirowane Blair Waldorf -styl który kocham.


Część kochani:)

 Wracam do was ze zdwojoną mocą. Sesja egzaminacyjna poszła mi bardzo sprawnie i wszystko zaliczyłam śpiewająco. Niestety muszę zabrać się za porządne pisanie pracy licencjackiej, bo czas mnie goni. Mam nadzieję że obrona nie będzie aż tak straszna i już od października zawitam na uczelnie w Warszawie by robić magisterkę.
 Wczoraj zmieniłam się w szefa kuchni i przygotowałam  pyszną kolacje z okazji urodzin bliskiej mi osoby. Cały wieczór minął mi  wspaniale i dawno już się tak nie śmiałam :). Odchodząc od  moich prywatnych spraw powiem parę słów na temat stylizacji. Elegancja to słowo które mi często towarzyszy. Uwielbiam taki styl, ponieważ czuje się wtedy szalenie kobieco. Mój outfit inspirowany jest stylem Blair. Prosta dłuższa sukienka została połączona z beżowym  płaszczem. Na głowie mam kapelusik który dostałam od babci :). Ma on swój klimat i od razu wpadł mi w oko gdy zobaczyłam go w szafie mojej babuni. Proste czarne szpilki uzupełniają całość.

Zdjęcia wykonał:
akagi

Polecam!

Sukienka-Reserved
Pończochy-Calzedonia
Płaszcz-
Komin-
Kapelusz-Szafa babci
 











6 komentarzy: