poniedziałek, 11 marca 2013

Mięta


Cześć kochani :*

 Ja właśnie wróciłam do domku z uczelni i usiadłam od razu do laptopa by napisać do was parę słów i podzielić się  moim dzisiejszym zestawem.  Niestety moje marzenie o definitywnym odejściu zimy nie spełniło się i znów świat za oknem pokrył biały puch.  Śledząc prognozy pogody stwierdzam że wiosna robi nam psikusa i nie chce zagościć na dobre J. Ale dość już gdybania o pogodzie, pora na zestaw.

Spódnica-H&M

Sweterek-sh

Buty-Centro

Torba- Szafa mamy

Rękawiczki- House


 Mój zestaw to styl college czyli ciepły sweterek połączony z spódnicą przed kolana . Swetr od razu przykuł moja uwagę ze względu na kolor i wiedziałam że musi być mój J . Miętowy kolor wpisuje się w obecne trendy i co tu dużo mówić jest po prostu śliczny J.
Już jutro na moim blogu będą królowały dwa kolory: biel i czerń .Poniżej znajdziecie małą zapowiedz  posta. Miłego wieczorku. Całusy P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz