wtorek, 14 maja 2013

Die Freundschaft


„Nie ważne jak długo się znamy

Nie ważne czy mamy wiele podobnych cech

Ważne że się rozumiemy

Ważne że możemy sobie bezinteresownie pomóc „
 

  Cytat który widzicie powyżej idealnie opisuje o czym po części będzie mój post. Gdy cofnę się dwa lata do tyłu dobrze pamiętam pierwszy dzień studiów. Myśli w głowie było tysiące, ale głównie i bezustannie zastanawiałam się jak się tu odnajdę? Czy będę miała dobry kontakt z grupą? Czy może znajdę jakąś bratnią duszę?. Dziś spokojnie mogę odpowiedzieć, że wybór akurat tego kierunku studiów był bardzo trafny i ludzie, których spotkałam na swej drodze są wspaniali i dają siłę do działania. Dziękuje moje kochane za wszystko i mam nadzieje że przeżyjemy razem jeszcze tysiąc wspaniałych chwil nie tylko na uczelni ale przede wszystkim poza nią.

 10 maja wybrałam się z przyjaciółkami na spacer po Płocku, wykorzystałyśmy parę godzin przerwy między wykładem a wystawą poświęconą przyjaźni polsko-niemieckiej i historii Polski widzianej oczyma gości z Niemiec, którzy przybyli na piknik europejski. Poniżej znajdziecie zdjęcia z naszego spaceru i mój outfit z tego dnia. Miłego oglądania kochani :*.


Opaska-Centro
Spódnica-Orsay
Koszula-sh
Buty-


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz