czwartek, 19 czerwca 2014

Pin up girl:)

Hej skarby :*.

 Co robicie w taki ładny poranek?. Ja właśnie niedawno się obudziłam, ponieważ wczoraj od 18 do 24 byłam w pracy jako Hostessa na imprezie 25 lecia firmy. Teraz czeka mnie sprzątanie mieszkania, pranie i jadę nad jeziorko z I i B. Mam nadzieje że pogoda dopiszę i spędzimy tam cały dzień. Dwa dni temu przeżyłam jeden z najlepszych dni w życiu, ponieważ moja przyjaciółka urodziła córeczkę. Widziałam ją jeszcze z brzuszkiem, a wczoraj trzymałam już małą księżniczkę na rękach. To niesamowite uczucie widzieć taką małą istotkę, która robi słodkie minki. Jako ciocia jestem mega dumna tym bardziej, że malutka ma taki sam znak zodiaku jak ja :). 
 Pin up girl taką właśnie stylizację chcę wam dzisiaj zaprezentować. Spodenki z wyższym stanem mogliście zobaczyć już w mojej jednej stylizacji. Połączyłam je z koszulą w kratę, którą przewiązałam pod biustem. Całość dopełnia bandamka.

Spodenki-sh
Buty-Allegro
Bandamka- własność I
Koszula-New Yorker

Zdjęcia : Kamil M
https://www.facebook.com/Kaamil.Fotografia?fref=ts






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz