czwartek, 27 lutego 2014

Grochy -czyli stylizacja jakby z dawnych czasów :)

Cześć skarbusie :*

 Jak mija wam wieczór? Objadaliście się dziś pączkami ? Ja wyjątkowo zjadłam tylko jednego i to w biegu przed zajęciami :\. Z racji tego że już niedługo będzie post, wybieram się z S i I do klubu potańczyć. Ostatnio rzadko mamy okazję gdzieś wyjść wiec czas nadrobić zaległości :). Dziś nie będę jednak rozpisywać się o prywatnych sprawach i przejdę do stylizacji. Grochy hmm kiedyś ich nie znosiłam i szerokim łukiem omijałam wszystkie ubrania z taki wzorem. Jednak po upływie czasu zmieniłam zdanie i grochy zadomowiły się w mojej szafie ;). Bluzkę którą widzicie na zdjęciach połączyłam z beżową, rozkloszowaną spódnicą, którą dostałam od mojej ukochanej sąsiadki :). Tego typu spódnicę są obecnie dla mnie numerem jeden i chętnie łącze je na różne sposoby. Czuję się w nich komfortowo i są idealnie w moim stylu. Chciałam też powiedzieć też coś na temat zdjęć. Dwa dni temu podjęłam współpracę z Ewą Marciniak. Bardzo miła i sympatyczna osoba. Pracowało nam się bardzo dobrze i z efektów jestem zadowolona. Poniżej znajdziecie link do jej stronki na facebooku.

https://www.facebook.com/pages/Ewa-Marciniak-Fotografia/365574326862439

 

Płaszcz-sh
Koszula-Atmosphere
Spódnica-prezent



   Miłego wieczorku kochani , a żeby było wam jeszcze milej na tłusty  czwartek dorzucam piosenkę zespołu "Pączki w tłuszczu " buziole

5 komentarzy:

  1. fajna bluzka p.s. kilka fotek naprawdę fajnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, szukam zdjęć stylizacji z grochami w roli głównej, do publikacji w jednym z drukowanych czasopism.
    Proszę o kontakt: redakcja@polskieszafiarki.pl.

    OdpowiedzUsuń