piątek, 17 maja 2013

Ciepluśno :)


 Słoneczny klimat i wysoka temperatura wprawiła mnie od rana w cudowny nastrój. Za parę minut wychodzę z domu by razem z moimi koleżankami zrobić niespodziankę urodzinową dla K. Później czekają mnie jeszcze zajęcia i wyjazd do rodziców, gdzie spędzę weekend. Odpoczynek od miasta bardzo mi się przyda dlatego w planach mam długie spacery, leżenie na leżaku na działce i  wygrzewanie się na słońcu. Dziś tak na szybko mam dla was mój zestaw z poniedziałku. Białą koronkową bluzeczkę mogliście zobaczyć już w poprzedniej stylizacji połączyłam ją z czarnymi prostymi szortami i szpilkami zdobionymi ćwiekami. Całość dopełniła duża czarna torba i żakiet w tym samym kolorze.



Buty-CCC
Spodenki-sh
Marynarka-Reserved



Wspaniałego weekendu kochani, korzystajcie z pięknej pogody. Do jutra J

4 komentarze:

  1. bluzeczka jest śliczna, urocza :)

    zapraszam do mnie :)

    http://www.makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. biel + czerń -świetne połączenie ;) piękny zestaw :)spodenki z SH bardzo dobry wybór :* pozdrawiam ,Weronika:)

    OdpowiedzUsuń