czwartek, 12 czerwca 2014

Post urodzinowy

Cześć kochani.

Lato w pełni, upały i leniuchowanie na słońcu to czas który kocham. W przerwie od egzaminów i sesji zdjęciowych staram się jak najwięcej przebywać na świeżym powietrzu, by po zimnie dotlenić się i złapać opaleniznę :). W sobotę miałam okazję brać udział w sesji "pin up girl". Mam nadzieje że stylizacja jaką przygotowałam przypadnie wam do gustu. Odsłonę tych zdjęć zobaczycie w kolejnych postach. Dziś mam dla was pierwszą część mojej sesji urodzinowej. Żeby poczuć urodzinowy nastrój były kolorowe balony, dużo uśmiechu i w tle dało się słyszeć piosenkę Barbie girl :). Zdecydowanie była to najprzyjemniejsza sesja na której super się bawiłam. Zdjęcia zostały podzielone na dwie kategorie "Łagodnie i z pazurem" :). Na pierwszy rzut idą zdjęcia wśród baloników :).

Bluzka- Atmosphere
Spódnica-Mohito
Buty- Allegro 

Zdjęcia wykonał:  Marcin Bogdan Szadkowski











1 komentarz: