czwartek, 29 sierpnia 2013

jeszcze mamy wakacje....

 
 
Być spadającą gwiazdą w czyichś marzeniach i spełniać każde życzenie.
 



 
 
 Cześć kochani
 
 Jak spędzacie ostatnie dni wakacji? Ja leniuchuje w domu, oglądając seriale albo wychodzę na spacery by złapać jeszcze trochę wakacyjnego słońca. Wczoraj miałam kolejną sesje we współpracy z Pauliną Darią Wolińską. Szczerze musze przyznać że to  była jedna z najśmieszniejszych sesji w moim życiu,a to wszystko dzięki pomysłom Pauliny i bańkom mydlanym. Mój zestaw z tego dnia opierał się na dwóch kolorach :brąz i żółty. Ten zestaw kolorystyczny może kojarzyć się z odcieniem jesiennych liści ale na jesień jeszcze jest trochę za wcześnie i spokojnie mogę powiedzieć że to jeszcze letnia stylizacja.
Zachęcam do odwiedzania strony Pauliny na Facebooku :
 

Bluzka-sh
Spódnica- Orsay
Buty-Centro
Naszyjnik-
 
 
 Tydzień temu była  z B na wakacjach. Wszystko było nieplanowane, spontaniczne i na pełnym luzie. Wybraliśmy się w Bieszczady do miejscowości Solina. Zdjęcia z mojego wyjazdu już w wieczornym poście.  
 Mała zapowiedz :)
 
 

 

9 komentarzy:

  1. fajna stylizacja :)
    moze zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) odwiedzałam Twojego bloga i dodaję do obserwowanych :)pozdrawiam

      Usuń
  2. pierwsze zdjęcie *.* świetna spódniczka ;)
    fajniee fajniee ;3
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna stylizacja i super miejsce na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Miejsce na pozór zwyczajne, bo sesja była na dachu galerii handlowej ale efekt wyszedł bardzo fajny.

      Usuń
  4. pięknie wyglądasz kochana :) świetna figura, całość robi mega wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) co do figurki to trochę nad nią pracowałam ale było warto :) pozdrawiam

      Usuń