środa, 14 sierpnia 2013

Powrót do "The Wampire Diaries"



 Mamy już prawie  połowe sierpnia co oznacza że wakacje zbliżają się ku końcowi  przynajmniej dla mnie ponieważ we wrześniu czekają mnie miesięczne praktyki w szkole podstawowej i gimnazjum. Będzie to delikatnie mówiąc stresujący czas ale myślę że wyjdę z tego obroną ręką. Obecnie jestem u rodziców i niestety dopadła mnie grypa. Gorączka utrzymuje się już drugi dzień przez co nie mam siły nawet wstawać z łóżka.Z tego też powodu postanowiłam obejrzeć parę zaległych odcinków "The Wampire Diaries", które miałam obejrzeć już dużo wcześniej ale nigdy jakoś nie było czasu. "Pamiętniki wampirów" jest drugim po "Plotkarze" moim ukochanym serialem i bardzo go wam polecam.Poniżej znajdziecie krótki filmiki z tego serialu i kilka moich zdjęć z ostatniej sesji. Tak sobie  myślę że fajnie by było mieć sesje w takim wampirzym stylu :). Może się kiedyś uda...Miłego dnia P:*












4 komentarze:

  1. vampire diaries jest mega,polecam Ci jeszcze pretty little liars i revenge :)
    ___
    Może zaobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za :) z chęcią obejrzę polecane przez Ciebie seriale

      Usuń
  2. Ach, też to oglądałam. Przez te filmiki chyba skuszę się do obejrzenia jednego sezonu, albo trzech hah :) Śliczna bluzka, pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial wciąga :) ja obejrzałam wczoraj 4 odcinki i dziś czuje że będzie to samo:)

      Usuń