piątek, 30 sierpnia 2013

bańka mydlana :)

Witam

 Nie wiem jak wy ale ja dziś wyczerpałam wszystkie swoje siły. Od rana czekało na mnie mnóstwo obowiązków i zapowiada się że będzie ich coraz więcej. Za tydzień czeka mnie zmiana miejsca zamieszkania czyli jedna wielka przeprowadzka. Już od dziś zaczęłam do niej przygotowania i nie widać końca. Z racji mojego zmęczenia nie będę się długo rozpisywać i dodam kolejną porcje zdjęć z sesji we współpracy z Paulinką.
https://www.facebook.com/PaulinaWolinskaPhotography

 Mój zestaw to prosta ołówkowa spódnica w kolorze jasnego błękitu połączona z białą bluzką  na której możecie zauważyć wytłaczane kwiaty oraz granatowe szpilki tworzą o to taki outfit :)


Bluzka-Orsay
Buty-CCC
Spódnica-sh

5 komentarzy:

  1. super zdjecia :)
    moze zaobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetne wyczucie stylu i piękne zestawienia, które przypadły mi do gustu :) dlatego również i na blogu dodaje do obserwowanych, na pewno będę tutaj często zaglądać, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa jest mi bardzo miło że stylizacje przypadły do gustu. Odwiedzałam Twój profil i dodaje do obserwowanych. pozdrawiam

      Usuń