poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sesja W.P


Cześć skarby :*

 Dziś mam dla was relację z  mojej pierwszą sesji we współpracy z Witoldem Piotrowskim . Jeśli chodzi o samą sesje to musze na pierwszym miejscu pochwalić profesjonalne podejście fotografa.  Każde zdjęcie było przemyślane, a miła atmosfera sprawiła że wszystko wyszło zgodnie z zamierzeniem. Dzięki konkretnemu podejściu fotografa do modelki mogłam dokładnie określić co chcę osiągnąć i przy tym dużo się nauczyłam chociażby w jakich pozach dobrze wyglądam. A dla mnie właśnie takie szczegóły się liczą by mogła dzielić się z wami moimi stylizacjami. Zdjęcia otrzymałam już tego samego dnia i jestem pod wrażeniem. Ale co ja będę  pisać , sami zobaczcie.

Oczywiście zachęcam do współpracy   z tym fotografem ponieważ warto .Poniżej znajdziecie link do jego stronki na facebooku gdzie też możecie zobaczyć efekty naszej współpracy.



Buty-CCC
Bluzka-sh
spódnica-H&M
Torebka-Reserved
Naszyjnik-Prezent

 
 
 



 
 
 
 








Już jutro kolejna porcja zdjęć by was za bardzo na raz nie zasypać :) Całusy P:*

4 komentarze: