piątek, 21 marca 2014

ciepło, cieplej , cieplutko :)

Czas odejść, znaleźć
w sobie nowy cel.
Z tobą nie chce kolacji
już nigdy więcej jeść.
 Teraz wiem,
tylko w snach,
mogę razem z Tobą trwać.
Ale tylko w snach,
tylko w twoich snach.
 
 
Wiosna, wiosna , wiosna ah to ty :). Takim miłym akcentem można byłoby  zacząć dzisiejszy dzień. Ja od rana zabrałam się za porządki, a później pojechałam z M i H  na zakupy. Udało mi się kupić idealne buty dla siebie typowo na wiosnę, a z moim marudzeniem nie jest to takie łatwe. Mój zakup zaprezentuje wam w kolejnym poście, a dziś  kolejny luźny zestaw  na wyjście i śniadanko mistrzów czyli moja ukochana owsianka z mlekiem sojowym i owocami (pycha).







Spódniczka-sh
Bluzka-C&A




 Korzystajcie kochani z takiej pięknej pogody i spacerujcie ile tylko możecie.  Ja też niedługo wychodzę z Lili poszaleć na dworze. BUZIAKI :)




2 komentarze:

  1. Oj zjadłabym taki bananowy deser :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się stylizacja :) Ja korzystam z ciepła ile tylko się da ;D lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń