czwartek, 13 marca 2014

coś w górskim klimacie :)

Cześć słoneczka.

 Jak mija wam dzisiejszy dzień ? Ja czuje się dość kiepsko i chyba będę chora. Otulona kołderką popijam sok malinowy, bo ciągle jest mi zimno :\. Mam nadzieje  że uda mi się jednak oszukać organizm i grypa mnie nie dopadnie.
 Jakiś czas temu dostałam od mojego B prezent, którym był wyjazd w góry. Czas spędzony w Szczyrku był dla mnie magiczny i dał mi dużo energii. Mimo że byłam tam już dwa razy mogłabym zostać tam na zawsze. Widok gór z okna pokoju , wędrówki po szlakach i góralskie przysmaki to coś co nigdy mi się nie znudzi. Zanim podzielę się z wami wszystkimi zdjęciami z wyjazdu, pokaże wam moje dwa outfity. Mimo tego że słoneczko świeciło w Szczyrku to jednak temperatura nie była zbyt wysoka. Dlatego też ubrałam się na cebulkę by pospacerować po mieście i nie zmarznąć :). Drugi zestaw jest zdecydowanie w luźnym stylu , bo wygoda to podstawa :).




 

 
Sweterek-sh
Spodnie-Sinsay
Buty-Allegro

2 komentarze: