piątek, 11 kwietnia 2014

Bo niewiele u mnie stylizacji w których królują spodnie.

Witam.

 Znów zaczyna się weekend, a ja mam strasznie dużo  do zrobienia. Od rana uczę się do kolokwium i piszę pracę. Jutro też cały dzień będę zajęta ale tym razem nie edukacją :), zostałam zaproszona do pewnego projektu i mam nadzieje że dam z siebie wszystko, ponieważ to dla mnie kolejna możliwość rozwoju. Na razie nie będę zdradzać szczegółów , ale już niedługo podzielę się z wami relacją z tego wydarzenia.
 Od jakiegoś czasu chciałam kupić sobie" ala skórzane spodnie ". Na początku nie byłam co do nich przekonana, bo myślałam ze nie będę w nich wyglądać korzystnie. Okazało się jednak, że dobrze czuje się w tego typu spodniach i nie żałuję zakupu. Spodnie połączyłam z koronkową koszulą i czarnymi szpilkami. Jak wam się podoba takie zestawienie ?

 Spodnie-Allegro
Koszula-
Szpilki -Centro
Zdjęcia : Witold Piotrowski Foto 
 https://www.facebook.com/witoldpiotrowskiphoto











5 komentarzy:

  1. genialne zdjęcia! masz świetną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie naprawdę świetnie! Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie sa swietne, a do tego ten kolorek <3

    Pozdrawiam cieplutko ;))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) A spodnie są naprawdę rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe słowa dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń