środa, 2 kwietnia 2014

Kobieta musi być elegancka.

Cześć słoneczka.

 Już dawno nie dodałam nowego posta, ale miałam mnóstwo spraw na głowie. Szczególnie w weekend pracowałam na wysokich obrotach i tak naprawdę dopiero dziś mogę odpocząć.
 Jak już większość z was wie uwielbiam elegancki styl i dziś chcę wam taką stylizację zaprezentować. Mój outfit jest inspirowany Blair Waldorf .Prosta ołówkowa spódnica, biała koszula wiązana pod szyją wstążką to jest to co kocham. Zdjęcia wykonał Kamil z którym pracowało mi się idealnie. Mam nadzieje że jeszcze zrobimy razem jakiś projekt. 




Koszula-Mohito

Spódnica- Orsay

Buty-

Torebka-Prezent 

Fotograf :Kamil 
 https://www.facebook.com/Kaamil.Fotografia











8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie stylizacje! Elegancko i z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko :)

    www.dariannaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze ta elegancja tobie wyszła;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. elegancko, bardzo dobrze wyglądasz :)
    fajnie że inspirowałaś się Blair, uwielbiam jej styl :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za miłe słowa dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń