środa, 23 kwietnia 2014

część trzecia

Cześć słoneczka :*

 Piękna pogoda , słońce świeci aż chcę się żyć . Ja oczywiście korzystam z takiej pogody ile mogę i  wybieram się na kolejny spacer po Płocku :). Jednak zanim wyjdę z domku chcę wam pokazać ostatnią część relacji z warsztatów Canon. Na początku chcę zacząć od podsumowania. Mega pozytywny czas, wspaniali ludzie i duże doświadczenie które udało mi się zdobyć to w pierwszej kolejności chciałabym pochwalić. Zdjęcia które otrzymałam od fotografów bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i spośród dużej ilości fotek wybrałam swoje ulubione :).

Foto:Arek Gmurczyk

 Zanim jednak zaczęło się pozowanie makijaż i fryzury wykonano modelką w Fabryce Piękna.
 

 Foto: Marcin Bogdan Szadkowski
https://www.facebook.com/Bezkarnie?hc_location=timeline


 Przy okazji warsztatów powstał projekt "Gemini" którego autorem jest Marcin Bogdan Szadkowski.
Zdjęcia które wykonał Marcin są czarno-białe i mają swój klimat, który bardzo przypadł mi do gustu.
Danke Marcin :)







Miłego i udanego dnia kochani :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz