sobota, 1 czerwca 2013

...i zaczął się czerwiec :)


 

 Długi weekend trwa w najlepsze. Nie wiem jak wy ale ja chcę go w 100% wykorzystać, ponieważ sesja egzaminacyjna zbliża się wielkimi krokami L. Obecnie jestem w domu u moich rodziców by świętować wraz z rodziną moje 23 urodziny, a za 3 dni czyli w dniu moich urodzin będę imprezować w gronie przyjaciół.

 Od moich 22 urodzin tak wiele się zmieniło. Inaczej patrzę na życie i wiele się nauczyłam. Ciągłe zmiany umocniły we mnie przekonanie „że co mnie nie zabije to mnie wzmocni”. Pokonałam tak wiele przeszkód, tracąc zapewne przy tym małą cząstkę siebie. Pewnie większość z was ma zawsze w głowie, lub być może spisane gdzieś na skrawku papieru kilka marzeń, które mogłyby się spełnić właśnie w urodziny. Ja mam dwa marzenia (no dobrze mam ich więcej) ,ale te dwa są ważne. Chciałabym dostać od losu szansę osiągnięcia sukcesu i spełnienia w tym co mnie  interesuję. Wiem że jeśli się chcę to można wszystko dlatego też małymi krokami idę do celu. Kolejnym marzeniem jest szczęście dla mnie i moich najbliższych. W definicje szczęścia można wpisać tak wiele określeń, dlatego też tak bardzo pragnę po prostu być szczęśliwą.
 Odchodząc od tematu urodzin mam dla was stylizacje z 30 maja. Do prostej sukienki w grochy dodałam szeroki pasek i buty na koturnach. Całość dopełniła mała brązowa torebka. Zdjęcia stylizacji znajdziecie poniżej. Ja tym czasem idę dokończyć deser na wieczór,ale zanim zacznę "kuchenne rewolucje"  chciałabym złożyć wszystkim dzieciakom tym małym i tym dużym życzenia z okazji ich święta. Maluszkom życzę góry zabawek, a dorosłym dzieciom życzę by zawsze pamiętali że w głębi serca są małymi szkrabami :). Zachęcam więc wszystkich niezależnie od wieku do celebrowania dnia dziecka. Buziaki skarby:****


Buty-Deichmann
Sukienka-sh
Torebka-sh
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz