poniedziałek, 3 czerwca 2013

Anomalia pogodowe :\


 Pogodę za oknem określam jako tragiczną. Deszcz pada praktycznie cały czas do tego dochodzą burze i co tu dużo mówić wyjście z domu nie jest teraz dobrym pomysłem. Ja oczywiście tego typu pogodę odczuwam tak bardzo że chyba zaraz położę się grzecznie spać. Mam niskie ciśnienie przez które  nie mam siły chodzić, a głowa boli mnie z każdej godziny coraz bardziej. Niestety nie mam na to większego wpływu i środki przeciwbólowe też nie pomagają. Nie będę was już jednak zanudzać moim stanem zdrowia  dlatego też koniec użalania-czas na kolejną stylizacje:) .

 Jak widać na zdjęciach mój zestaw składa się z dwóch kolorów: ciemnego niebieskiego i zgaszonego różu. W spódnicy typu tulipan czuje się bardzo dziewczęco, a w połączeniu z balerinkami powstał kolorowy luzak :)


Buty-Deichmann
Spódnica-sh
Bluzka-New Yorker
Naszyjnik-Orsay
 
 Już jutro moje 23 urodziny  :). Mam nadzieje że to wszystko to co zaplanowałam na tą okazje zostanie zrealizowane i cały dzień będzie cudowny :) .Dobranoc XOXO

2 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego z góry życzę. Ale nie obraź się, myślałam że jesteś starsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za życzenia :) Nie obrażę się :)

    OdpowiedzUsuń