wtorek, 18 czerwca 2013

lato :)


Cześć kochani.

Piękny mamy dziś dzień. Widać że lato przybyło na dobre i ogrzewa promieniami słońca J. Ja jestem już po dwóch egzaminach z pisania i gramatyki praktycznej, a za godzinkę idę na kolejny egzamin tym razem z gramatyki opisowej. Mam nadzieje że uda mi się przebrnąć przez tą sesję i zdobyć jak najlepsze wyniki. Wczoraj wybrałam się z dziewczynami nad Wisełkę by się poopalać  by, pobyć na świeżym powietrzu i pouczyć się do kolejnego egzaminu. Podczas takich wypadów wiedza szybkiej wchodzi do głowy i odraz stres staje się mniejszy.




 

 


 Uciekam na egzamin. Miłego dzionka i powodzenia jeśli ktoś jest właśnie trakcie sesji egzaminacyjnej.

 

2 komentarze:

  1. Gdzie studiujesz Germanistykę? Ja złożyłam podanie do Krakowa na dwie uczelnie (UJ i UPed) a tak w ogóle jestem z Dolnego Śląska i do Wrocławia wcale mnie nie ciągnie :D

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja studiuje Germanistykę w Płocku. Niestety jestem już ostatnim rokiem na tym kierunku ponieważ jest mało chętnych by utworzyć pierwszy rok. Pamiętaj że Germanistyka to nie są proste studia.

      Usuń