niedziela, 11 maja 2014

"Bezkarnie..."

Cześć kochani:*

 Na zegarach jest już po 3, a ja siedzę popijając szatańsko mocną kawę i piszę posta. Co mnie do tego skłoniło?. Odpowiedz jest prosta  bezsenność. Kawa na bezsenność? Czemu nie :). Skoro i tak nie mogę spać. Liczenie baranków też nie pomaga, więc prezentuje wam moją nową stylizację :). Zestaw to połączenie beżu i czerni. Wszystko jest proste, stonowane i przede wszystkim eleganckie :), a to dla mnie ważne.
Zdjęcia zostały zrealizowane "Bezkarnie"  we współpracy z  Marcinem :)

Kochani mam dla was jeszcze informacje. Na Facebooku powstała stronka poświęcona mojemu blogowi. Znajdziecie tam informację o nowych postach, zdjęcia, moje przedsięwzięcia i wiele, wiele innych informacji. Zachęcam do klikania "Lubie to" , jeśli lubicie mojego bloga :). Oprócz Fanpage znajdziecie mnie też na Instagramie.


Spodnie- New Yorker
Marynarka- Orsay
Bluzka-H&M
Okulary- New Yorker
 Torebka-
 Buty- CCC











2 komentarze: