piątek, 2 maja 2014

Pożegnanie



Żegnaj więc, rezygnuję i poddaję się
Zostawiam te
ż słodkie moje sny
Ostatni raz tu w ogrodzie naszym si
ę spowiadam
Z miło
ści mej podeptanym łzom i kwiatom...


 Żegnaj....te słowa wypowiadamy bardzo często w różnych sytuacjach. Najczęściej żegnamy się jednak  z ukochanym\ ukochaną i właśnie ten temat chciałabym dziś poruszyć. W środę  brałam udział w sesji zdjęciowej pod tytułem "Pożegnanie". Spacerowałam po płockim Molo z bukietem różowych róż, a fotograf uchwycił moje myśli, emocję by jak najbardziej ta sesja była autentyczna.
 Jak większość z was wiem mam dopiero lub aż 23 lata :), jednak o miłości mogę powiedzieć wiele. Obecnie jestem w związku  w którym jak to zwykle bywa są dobre i złe chwilę, ale ważne by w tym wszystkim mieć szacunek do siebie i wsparcie drugiej osoby. W swoim życiu jednak nie raz słyszałam, lub mówiłam żegnaj. Miłość jest pięknym uczuciem, które niesie ze sobą wiele cudownych chwil, ale może też zranić do łez.  Ważne jest by w naszym uczuciu nie zwariować. Nie możemy pozwolić wkraść się miłości toksycznej, która może zniszczyć nam całe życie. Sama niedawno zrozumiałam że nie jestem w stanie odbudować czegoś co dawno gdzieś  straciłam. Mimo wspomnień, uczucia na serca dnie- nie" starczy słów by wzniecić w nas dziś ogień". Dlatego też warto czasem powiedzieć koniec raz na zawsze niż żyć wspomnieniem. 

Zdjęcie : Adi
 http://adi-andrzej.flog.pl


















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz