sobota, 6 września 2014

Einkaufen- Aufka w swoim żywiole...


 Dawno, oj dawno mnie tu nie było :(. Moje zaniedbanie bloga od dłuższego czasu było dla mnie strasznie irytujące, ale brak czasu nie pozwolił mi na nowe publikacje, które byłyby dobre, a nie jakieś byle jakie. Ostatnie dni spędziłam pracując na sesjach zdjęciowych, oraz brałam udział w teledysku zespołu Elixir. Premiera wideoklipu odbędzie się jutro w godzinach wieczornych i na moim blogu z tej okazji pojawi się na pewno krótka notka (opowiem o swoich wrażeniach na planie, o samym zespole oraz powiem czym było dla mnie to doświadczenie). Będziecie mogli zobaczyć oczywiście też cały teledysk.
 Mój dzisiejszy post zatytułowałam "Einkaufen- Aufka w swoim żywiole...". Zakupy to mój nałóg, niestety ciężko mi się powstrzymać gdy widzę coś fajnego w sklepie. Z racji tego że uwielbiam bieganie po sklepach razem z fotografem i jednocześnie moim bardzo dobrym znajomym Adim stworzyliśmy sesję na zakupach. Dodatkowe kadry wykonaliśmy spacerując po Płocku. Wszystko wyszło naturalnie, pokazując przy tym moje życie codzienne, oraz stylizacje.



Buty-CCC
Torba-
Spodenki-Cropp
Bluzka-Atmosphere
Marynarka-Orsay






 Zdjęcia zostały zrealizowane w centrum handlowym TSS.Dziękuje sprzedawcą za możliwość robienia zdjęć podczas zakupów, a w szczególności chciałabym polecić firmę GINA, która posiada ciekawą kolekcje ubrań. Jedną z propozycji tej marki możecie zobaczyć poniżej.


4 komentarze:

  1. ojjj chyba tez czuje ten zywiol! jak mnie porwal ze musialam kupic regal na buty!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich szafach brak miejsca :) ale zawsze coś nowego w nich upchnę :)

      Usuń
  2. Mnie też ciężko się powstrzymać przed kupnem czegoś nowego :) Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń