wtorek, 23 września 2014

Zakończenie sezonu motocyklowego

Cześć kochani :*

 Dziś zaczyna się jesień i pogoda jest zdecydowanie jesienna. Oczywiście wpływa to  na nastroje i samopoczucie wielu osób, ale nie da się przeskoczyć natury. Ja radzę sobie z chandrą w bardzo prosty sposób: ćwiczę by pobudzić się do działania i zapomnieć o smutkach, oraz piję gorącą czekoladę. Jesień ma też swoje plusy:
  • kolorowe liście tworzą piękny krajobraz,
  • na ulicach zmienia się moda, 
  • my zmieniamy garderobę i przy okazji możemy zrobić porządki w szafach.
 Mój post będzie poświęcony dziś jednak motocyklom, czyli zakończenie sezonu motocyklowego w Płocku. Gdy otrzymałam informację o pokazie mody motocyklowej bez wahania się zgodziłam i nie żałuje tej decyzji.  Dzięki tej imprezie, która odbywała się w Orlen Arena poznałam wiele wspaniałych osób, a w szczególności dziewczyny z którymi współpracowałam podczas pokazu. Z tego miejsca chciałam podziękować projektantce Ani Długołęckiej za przygotowanie nas do pokazu (jesteś Wielka:* ), oraz dziękuje: Oli, trzem Ewcią, Luizie, Iwonie, Agnieszce, Darii, Grażynce za miło spędzony czas na próbach i na samym pokazie, jesteście wszystkie wyjątkowe i wspaniałe. Jeśli chodzi o całość imprezy byłam pod wielkim wrażeniem, oprócz pokazu mody sympatycy motocykli mieli do dyspozycji wiele atrakcji w tym koncert zespołu Frog'n'Dog. Nie rozpisując się więcej dodaję zdjęcia i film byście mogli zobaczyć jak to wszystko wyglądało.


Filmik z mojego wyjścia :) 


Fot:Przemysław Zaremba 





Foto: Czarodziej z Płocka 
https://www.facebook.com/czarodziej.z.plocka?fref=photo







Foto: Anna Jamowska
https://www.facebook.com/anna.jamowska/media_set?set=a.307002999472864.1073741851.100004894987707&type=1







Foto: Adam Szymczak 



Foto: Adi Andrzej


4 komentarze: