środa, 24 września 2014

spotkanie w chłodne popołudnie


 Dziś udało mi się w końcu spotkać z moimi przyjaciółkami. Wspólny wypad do kawiarni, spacer, ploteczki to najlepsza forma spędzania czasu w babskim gronie. Od października będziemy się częściej widywać, ponieważ wszystkie wybieramy się na magisterkę do Warszawy. Mam nadzieje że te dwa lata studiów będą jak najbardziej udane i poznam dużo wartościowych osób. Obecnie jestem u rodziców by trochę odpocząć i wyciszyć się. Mam tutaj wspaniałą okazję by w spokoju pobiegać, poćwiczyć czy po prostu posiedzieć w ogrodzie.
 Mój dzisiejszy outfit to  sweter oversize z H&M, który przepasałam w pasie paskiem w podobnym odcieniu. Wybrałam do tego czarne sztyblety z ćwiekami i torbę.














Buty-Allegro
Sweter- H&M
Torba- Reserved

3 komentarze:

  1. z chęcią bym sobie wypiła taką gorącą herbatkę;))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia!
    Glamour!

    OdpowiedzUsuń