środa, 31 października 2012

Współpraca

Dobry wieczór kochani:*.
 Jak mija wam noc duchów,czarownic i innych stworków?Ja nie świętuję Halloween w tym roku ,ponieważ jestem całkowicie pochłonięta edukacja  i pisaniem konspektu lekcji którą będę prowadzić za tydzień z dzieciakami.Na samą myśl o tym już się denerwuje ,ale mam nadzieję że odnajdę się w roli nauczyciela :).

 Nadchodzący weekend zapowiada się dla mnie bardzo pozytywnie. Już w najbliższą sobotę odbędzie się moja pierwsza sesja zdjęciowa we współpracy z Crystal Studio. Mam nadzieję że nasza współpraca będzie długa i owocna:).Pozdrawiam gorąco cały team :*

Poniżej znajdziecie linki do stronki Crystal Studio.
Zachęcam do oglądania ich efektów pracy.

http://www.facebook.com/CrystalStudio

http://www.crystalstudio.pl

2 komentarze:

  1. Ja dopiero jestem w liceum i też mam strasznie dużo nauki. Ale Ty to już studentka, więc nie ma co porównywać:)
    Pozdrawiam:)
    Obserwuje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze pamiętam czasy liceum i wiem że też trzeba dużo się uczyć.Ja studiuję dość trudny kierunek ale uczę się z przyjemnością gdyż uwielbiam język niemiecki:).Dodaję do obserwowanych i będę zaglądać do Twojego bloga.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń