poniedziałek, 17 grudnia 2012

Coś osobistego...

Witam.
 
Znów rozpoczynamy kolejny tydzień, niestety dzisiejsza pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie. Nie wiem jak wy ,ale ja w taką pogodę czuję się tragicznie i dosłownie zasypiam w ciągu paru minut. Fakty są takie ,że nawet mocna kawa nie potrafi mnie obudzić :(.

Dziś postanowiłam kupić prezenty dla moich rodziców. Nie było to wcale tak łatwe ,ponieważ nie miałam żadnej koncepcji co położę dla nich w tym roku po choinką. Przemierzając sklepy ,postanowiłam wstąpić do księgarni by tam wyszukać coś odpowiedniego dla mojego taty. Obejrzałam tak wiele książek ,lecz w końcu udało mi się znaleźć coś odpowiedniego. Mój tata interesuję się historią Polski , dlatego też wybrałam dla niego książkę właśnie o takiej tematyce. Mam nadzieję że będzie zadowolony  i w przerwie świątecznej przeczyta ją z zapartym tchem. Jeśli chodzi o prezent dla mamy postawiłam na kosmetyki. Wybrałam podkład i pomadkę firmy Rimmel ,jest to ulubiona firma kosmetyczna mojej mamy , więc był to chyba strzał w dziesiątkę .


Odchodząc od świątecznych zakupów , już w środę czeka mnie kolejna sesja we współpracy z Crystal Studio. Już nie mogę sie doczekać tego dnia i spotkania z Paulinką ,która ma genialne pomysły i jest wspaniałym fotografem. Sesja będzie kolejną odsłoną cyklu "jeden dzień z gwiazdą". Klikając na link poniżej możecie przypomnieć sobie pierwszą gwiazdę  ,która jest dla mnie guru stylu i wspaniałą osobistością.
http://aufmodehalten-paula.blogspot.com/2012/12/xoxo_12.html

 
 Coś prywatnego...

Dziś zostałam poinformowana że uczniowie z Liceum , w którym odbywam praktyki czytają mojego bloga. Z tego miejsca chciałam wszystkich ,którzy tu zaglądają pozdrowić.
Jest mi bardzo miło że zainteresował was mój blog i poświęciliście chwilkę czasu by tu zajrzeć.
Wiem też że nie podobało się niektórym z was  określenie "dzieciaki" w jednym z moich postów. Nie było to napisane w żadnym negatywnym sensie ,wręcz mogę powiedzieć że w bardzo pozytywnym(miłym).Jeśli kogoś to uraziło to z góry przepraszam. Pozdrawiam P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz