piątek, 14 grudnia 2012

"zima na ramiona moje spadła"

Cześć kochani:*

W końcu mamy piątek i możemy powiedzieć znane z reklamy hasło "coraz bliżej święta":).Ja od jutra zaczynam wielkie sprzątanie mieszkania, bo to już najwyższy czas. Niestety jakoś ostatnio ciężko mi się zabrać za obowiązki, które na mnie spoczywają i później prowadzę tak zwaną "walkę z czasem".
Oprócz sprzątania czeka mnie także konspekt lekcji do napisania, pracę na filozofie i pedagogikę i wiele innych rzeczy. Mam nadzieje że wszystko uda mi się załatwić w wyznaczonym sobie terminie.


W sobotę byłam u moich rodziców, gdzie zima zawitała na dobre. Wszystko pokryte jest śniegiem i ma to swój niepowtarzalny urok. Nie mogąc się oprzeć tak pięknemu widokowi postanowiłam zrobić zdjęcia mojego zestawu właśnie na tle tej "bajecznej krainy" :).



Torba-prezent
Rajstopy-prezent
Buty-allegro
Kurtka-sh
Koszula-sh
Spódnica-sh
Wisiorek  -własnoręczne wykonanie













                                                                        Dobranoc :*

3 komentarze:

  1. Oooj, tak - to racja, że coraz bliżej święta, kurcze, jak to zleciało, jeszcze tydzień został, a później sylwester i koniec roku. :) Bardzo fajnie wyglądasz, świetne rajstopy i koszula, podoba mi się. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń

  2. Czas płynie tak szybko, a ja mam jeszcze tyle pracy:(.Jednak święta są tak cudownym czasem więc warto się przed nimi trochę napracować by później rozkoszować się błogim lenistwe.
    Dziękuje za miły komentarz.Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń