środa, 12 grudnia 2012

XoXo

Hej.
Czy u was za oknem też leży pierzynka śniegu :)? W Płocku nadal pada śnieg i nie zanosi się na to by przestał.

 
 Pamiętacie jak mówiłam wam o mojej nowej formule na blogu "jeden dzień z gwiazdą "? Dziś mam dla was pierwszą odsłonę. Wśród wielu aktorów, modelek ,muzyków większość z was ma na pewno swojego ulubieńca\ulubienicę. Ja także mam bzika na punkcie jednego serialu i jednej z głównych bohaterek. "Plotkara"Gosspi Girl to mój numer jeden, a Blair Waldorf którą gra Leighton Meester to moim zdaniem najlepsza ikona stylu jaką znam. Uwielbiam jej stylizacje, oryginalny styl i cięte riposty :).
 We współpracy z Crystal Studio i fotografem Pauliną Darią Wolińską ,powstała sesja inspirowana właśnie Blair. Sesje realizowano na Stadionie Miejskim w Płocku. Pomimo niskiej temperatury pracowałyśmy z Paulinką na 100% :).Poniżej znajdziecie rezultat naszej pracy.

 
Koszula-sh
Torba-
Rękawiczki-prezent
Spódnica-sh
Rajstopy-Bazarek
Muszka-Sklep w Galerii Handlowej
Marynarka-sh
Buty-allegro



















 



Fot.Paulina Daria Wolińska
http://www.facebook.com/CrystalStudio
 
Wielkie podziękowania  dla Crystal Studio -praca z wami to czysta przyjemność :*.
Mam nadzieje że jeszcze ni raz zrobimy wiele ciekawych projektów
Zachęcam was kochani do odwiedzania ich stronki :).
 
 


                                    Zapowiedz wieczornego posta :)

 
Miłego dnia :*

1 komentarz: