środa, 20 lutego 2013

Wtorkowo

 Witam wszystkich:*

  Ostatnio zauważyłam że czas płynie mi bardzo szybko i ze zdziwieniem patrzę na kalendarz i datę 20luty. Przecież  niedawno były święta i sylwester . Luty jest dla mnie miesiącem pełen wrażeń,  ponieważ zaczynam kolejny semestr na uczelni,  odbywam praktyki w gimnazjum i już za tydzień będę prowadziła pierwszą swoją lekcje z nową klasą co jest nie ukrywam dla mnie trochę stresujące. Poza szkołą pozostają jeszcze zwykłe sprawy i obowiązki dnia codziennego, które chciałabym wypełniać jak najlepiej. Jednak  co ma być to będzie, wszystkiemu trzeba stawić czoło i dawać z siebie 100% . Ale dość rozpisywania się czas na mój wtorkowy zestaw.
 
Buty-Allegro
Torba-Prezent
Kurtka-sh
Koszula-sh
Spodenki-sh
 
Zapowiedz na jutro
 
 
 Miłego wieczorku:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz