wtorek, 26 lutego 2013

zima romansuje z bielą i czernią :)


Witam was kochani:*

 Nie wiem jak wy ale ja mam już dość zimy. Z utęsknieniem czekam już na  wiosnę, by wreszcie schować głęboko do szafy ciepłe kurtki i czapki. Brak słońca i zimno działa na mnie zdecydowanie niekorzystnie i z chęcią pożegnałabym już zimę na dobre. Niestety jak na razie nie zapowiada się by wiosna przyszła szybko i chcą nie chcą trzeba na nią jeszcze poczekać.  Mój dzisiejszy outfit  to połączenie bieli i czerni. Czarną rozkloszowaną spódnice połączyłam z klasyczną białą koszulą i marynarką w geometryczny wzór.
Buty-Centro
Spódnica-sh
Koszula-Orsay
Marynarka-sh
Torba-
 


 Jakiś czas temu pisałam wam, że mam zamiar zmienić kolor włosów. I właśnie takiej zmiany dokonałam. Wybrałam dla siebie odcień brązu i na zdjeciach możecie zobaczyć efekt mojej koloryzacji. Miłego wieczorku całusy

1 komentarz: