wtorek, 12 marca 2013

black&white


Witam.

  Jakie kolory obecnie królują ? Oczywiście biel i czerń. Ja osobiście jestem zwolenniczką tych kolorów, no bo co tu dużo mówić:  biała koszula, czarna marynarka i spódnica to obowiązkowe ubrania, które powinna mieć każda kobietka.  Swoją stylizacje (piątkową) opierałam na „francuskim stylu”,  black&white to jego znaki rozpoznawcze. Pewnie może dziwić was fakt że  noszę okulary. Niestety jestem krótkowidzem i pisanie notatek z  tablicy czy rzutnika było  dla mnie dużym utrudnieniem  bez okularów, dlatego też potrzebuje "drugich oczu" :) by poprawić swój wzrok.


 
Marynarka-sh

Spodenki-sh

Muszka-

Koszula-sh

Buty-Centro


 


Zapowiedz jutrzejszego posta:
 
 
Miłego dzionka :***
 
 

2 komentarze:

  1. super;)
    zapraszam do mnie
    natiblondi@blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje na pewno odwiedzę :)
    http://aufmodehalten-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń