wtorek, 5 marca 2013

Schwarz und Rosa


Hej wszystkim :) 

 Jak miło usiąść wygodnie w fotelu i odpocząć po całym dniu. Dziś miałam pierwsze zajęcia w gimnazjum i jestem z nich bardzo zadowolona i nawet udało mi się wygrać ze stresem co łatwe niestety nie było. Na zajęcia wybrałam elegancką stylizację, zestawiając dwa kolory: czarny i różowy.
Buty-Centro
Torba-
Spódnica-sh
Koszula-sh
Naszyjnik- Takko
 
 
 
 Jutro idę z moimi dziewczynkami na basen by popracować trochę nad formą i zwyczajnie się  zrelaksować  J. Takie wspólne wypady wprowadzają mnie w wspaniały nastrój, przecież nie od dziś wiadomo że kobiety muszą czasem poplotkować, powygłupiać się i wybrać razem na wielkie  zakupy. Uciekam spaciu. Dobrej nocki.Całusy

 

3 komentarze:

  1. Uważaj z tymi strojami do szkoły bo chłopaki nie będą się mogli skupić na niemieckim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe będą mogli się skupić spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń