sobota, 2 marca 2013

Good time :)



I went out last night
I'm going out tonight again

 Cześć kochani czy u was za oknami też już widać pierwsze oznaki wiosny? Bo ja z uśmiechem na ustach patrzyłam po przebudzeniu przez okno na promienie słońca.
  Wczoraj świętowałam 22 urodziny K. Jeśli są dni w których słodkości się nie odmawia to wczoraj był właśnie taki dzień. Smak tortu czekoladowego i babeczek był wręcz nie do opisania. Dziękuje K za taką rozkosz dla podniebienia J. Wczorajszy wieczór był tak pełny śmiesznych sytuacji, że długo pozostanie w mojej pamięci.

  
 
Jeśli chodzi o stylizacje na tą okazje wybrałam cekinowy top w połączeniu dżinsowymi szortami i czarną marynarką.
Buty-Deichmann
Top, Szorty, Marynarka, Kurtka- sh
 
Miłego dzionka :*

2 komentarze:

  1. Takich skarbów z sh tylko pozazdrościć:) Śliczne buty:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje:* Co do sh niepowtarzalność tych rzeczy mnie tam przyciąga i czasem naprawdę można znaleźć prawdziwe perełki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń