poniedziałek, 4 marca 2013

Zimo, zimo żegnam Cię:)


Cześć wszystkim :*.

 Czy wy tak jak ja nie lubicie poniedziałku? Dla mnie początek tygodnia jest najgorszy, ponieważ muszę wstać wcześnie, wracam późno z zajęć i myśl że do następnego weekendu jest jeszcze tyle dni nie nastraja mnie zbyt optymistycznie.  Jednak mój „nielubiany poniedziałek” zaczął się dość miło i świecące słońce od razu wywołało uśmiech na mojej twarzy. W powietrzu czuje już wiosnę i chcę pożegnać się z zimą ostatecznie J. Mój dzisiejszy zestaw maluje się w odcieniu pomarańczy. Lubię kolorowe spodnie i samoistnie kojarzą mi się z ciepłym wiosennym klimatem J. Połączyłam je z siwą koszulą, której kołnierzyk ozdobiłam ćwiekami. Ciepła czapka, którą widzicie na pierwszym zdjęciu  to właśnie akcent zimowy z którym się żegnam i mam nadzieje  że wyjmę go z szafy dopiero za rok J 
Koszula- sh
Buty-Deichmann
Spodnie-
 

Uciekam do sprzątania i małej powtórki przed jutrzejszymi zajęciami .Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz