środa, 27 marca 2013

Sneakersy z eleganckim akcentem


„Najtrudniej zapomnieć mi radość twoich ust
to nie wa
żne kim ty
jeste
ś czy będziesz
nie wa
żne kim ja
jestem dzi
ś”



 Jak ten czas szybko mija. Za parę dni zasiądziemy z rodziną przy stole kosztując smakołyków i rozmawiając na milion różnych tematów J . Ale teraz jest  jeszcze czas wielkich przygotowań. Ja zaczęłam myć okna w mieszkanku, a to dopiero początek akcji sprzątanie . Teraz zrobiłam sobie krótką przerwę na kawę i wracam do swoich obowiązków.

 Wykorzystując chwilę odpoczynku mam dla was moją poniedziałkową stylizację. Buciki, które mam na sobie  mają  zwolenników tak jak i wrogów. Ja osobiście bardzo je lubię, bo można je miksować z wieloma zestawami ubrań i są one mega wygodne J. Sneakersy połączyłam z czarną rozkloszowaną spódnicą i topem z nadrukiem.

Top-Prezent
Spódnica-sh
Buty-Allegro
Marynarka- Orsay
 
 
 
 
Wracam do sprzątania.
Ps: Już w piątek podzielę się z wami przepisami na potrawy, które zagoszczą w moim domu na Wielkanoc.
Miłego dzionka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz