wtorek, 2 kwietnia 2013

Świąteczna stylizacja czyli święta i po świętach

Najprzytulniej tam, gdzie już nie ma nas
Miejsca, które skry
ł pod skrzydł
ami czas
To co by
ło trwa, nikt nam nie zabierze wspomnień

A z czterech
świata stron przywoziliśmy wiatr
Walizki pe
łne snów, od ś
niegu bielszy piach
I klika m
ądrych prawd i szczęścia nieuchwytny zapach


`
Cześć kochani:*

 Jak minął wam świąteczny czas? Ja wczoraj wieczorem wróciłam już do mieszkanka i odpoczywam z moim kotem J Za oknem oczywiście zimowo, śnieg nieprzestane padać i spokojnie można wyjść lepić bałwana J. No cóż piękną mamy zimę tej wiosny trzeba mieć nadzieje że będzie lepiej.

Jeśli chodzi o stylizacje postawiłam na elegancki, prosty zestaw w którym czuje się najlepiej.
 
 
 
Naszyjnik-Takko
Buty-
Sukienka-sh
Marynarka-Orsay
Kolczyki-Takko
 
 
  Sukienka w kratkę została kupiona w sh i jestem pewna że jeszcze nie raz ją założę. Sukienkę połączyłam z krótką marynarką  Orsay w odcieniu beżu. By dodać trochę koloru i ożywić całość założyłam czerwone szpilki i ten kolor wprowadziłam też do makijażu podkreślając czerwienią usta :).
Miłego dzionka całusy .
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz