wtorek, 9 kwietnia 2013

Trochę bieli ,trochę czerni, trochę karmelu ;)


Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty J
 

 Piosenka Marka Grechuty jeszcze nie do końca pasuję do obecnej pogody, ale na całe szczęście śnieg już nie pada i zrobiło się trochę cieplej. Dzisiejszy dzień jest dla mnie jakiś śpiący, oczy same mi się zamykają, a czeka mnie jeszcze sprzątanie , zmiana firan  i zasłon w mieszkanku. Wiadomo że kobieta zawsze ma coś do zrobienia, ale mi dziś marzy się leniuchowanie na kanapie. Niestety najpierw obowiązki później przyjemności.

  Mój post oczywiście  nie będzie poświęcony moim rozterką na temat pogody i obowiązków domowych więc czas na piątkową stylizację.  Prosta czarna sukienka to uniwersalna część garderoby. Można ją łączyć na wiele sposobów w różnych stylach z różnymi kolorami i wzorami.  Ja swoja czarną prostą sukienkę połączyłam z krótkim sweterkiem w biało-czarne paski. Buty i torbę wybrałam w odcieniu karmelowym by ożywić całość i nie używać w stylizacji tylko dwóch kolorów bieli i czerni.  

Sweterek-sh
Sukienka-sh
Rajtki-prezent
Naszyjnik-prezent
Buty-allegro
 

2 komentarze:

  1. Sweterek bardzo ładny, sukienka, choć jej zbytnio nie widać też wydaję się być ciekawa, jednakże zrezygnowałabym z tych rajstop na rzecz czarnych kryjących, buty na plus ale nie w tym zestawie, tak samo z torebką, myślę, że bardziej pasowałaby do gładkiego wzoru:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wskazówki wezmę je pod uwagę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń