wtorek, 8 października 2013

Zmiany kształtują nas najbardziej.....

Cześć kochani :*

 Po dość długiej nieobecności wracam do was z nowymi pomysłami, postami i nową fryzurą :).  Jakiś czas temu zdecydowałam się na skrócenie swoich włosów. Już parę lat nosiłam długie, ale niestety już zniszczone od wszystkich (środków, prostownic, lokówek) włosy dlatego też strzyżenie było dla nich wybawieniem :). 
 Od września wiele się pozmieniało w moim życiu i są to zmiany na lepsze :).  Pierwszym krokiem ku zmianom była przeprowadzka. Razem z B urządziliśmy od podstaw swoje nowe mieszkanko i nie zamieniłabym go na inne, przynajmniej w tej chwili. Od września zaczęłam także praktyki w szkole. Było to dla mnie wspaniałe doświadczenie i zdecydowanie realizowałam się jako nauczyciel. Uczniowie, których przyszło mi uczyć byli naprawdę fajni i praca z nimi przebiegała zawsze sprawnie i w miłym nastroju. Język niemiecki może nie jest uznawany za lubiany, ale młodzież powoli się do niego przekonuje i mam nadzieje że coraz więcej osób będzie się go uczyć.
 Październik też wniósł w moje życie zmiany, ponieważ od wczoraj zaczęłam pracę, która jest dla mnie idealna jak na obecny czas. Dzięki tej pracy w dalszym ciągu mam kontakt z językiem niemieckim, a to jest dla mnie bardzo ważne. W tym miesiącu zaczęłam też trzeci rok studiów i już myślami jestem przy pracy licencjackiej, którą mam zamiar zacząć pisać w najbliższym czasie. Oprócz studiów i pracy zaczęłam też kurs, który da mi dużą możliwość rozwoju zawodowego.
 Dzisiejszy dzień zapowiada się dla mnie jak najbardziej pozytywnie, razem z moimi dziewczynkami wybieram się na zakupy i  ploteczki. Wieczorkiem dodam mój outfit , a teraz życzę wam miłego dnia i zabieram się za swoje obowiązki. PS: poniżej znajdziecie zdjęcia mojej nowej fryzury :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz